Obchodné podmienky
Základné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných
strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim, ktorým
je GoodWill s.r.o., IČO: 47 013 451 zapísaný v obchodnom registri okresného
súdu Bratislava 1, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 88981/B (ďalej len
"predávajúci") a kupujúcim (zákazníkom), ktorej predmetom je
nákup tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu malokarpatskygazda.sk.
Zákazníkom sa rozumie fyzická
osoba spôsobilá na právne úkony (spotrebiteľ), alebo právnická osoba (ktorá je
podnikateľom v zmysle § 2 ods. 2 Obchodného zákonníka), ktorá po vlastnej
autorizácii odoslala elektronickú objednávku spracovanú systémom internetového obchodu
www.malokarpatskygazda.sk. Zákazníkom podľa týchto všeobecných obchodných
podmienok sa za určitých okolností rozumie aj tretia osoba, ktorú zákazník v
záväznej objednávke určí ako osobu, ktorej má byť objednaný tovar odovzdaný
(ďalej len „obdarovaná osoba“).
Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný
elektronický formulár, obsahujúci informácie o kupujúcom, zoznam objednaného
tovaru z ponuky obchodu a celkovej cene objednávky, ktorý je spracovaný
systémom obchodu a je zo strany Kupujúceho návrhom na uzatvorenie Kúpnej
zmluvy.
Objednávanie tovaru a uzavretie
zmluvy
Predávajúci so zákazníkom uzatvára na diaľku zmluvu, ktorej predmetom je predaj
a kúpa tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu malokarpatskygazda.sk
predávajúceho.
Zákazník objednáva výrobky a služby predávajúceho prostredníctvom obchodného
systému písomnou formou: e-mailom vrátane objednávky cez e-shop.
Po spätnom potvrdení objednávky
zákazníka, ktoré zasielame e-mailom, vzniká záväzná kúpno-predajná zmluva,
ktorá je v súlade so zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri
predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku. Za spätné potvrdenie sa
nepovažuje automatický e-mail, ktorý dostanete ihneď po zaslaní objednávky. Ten
slúži len ako informácia o zaevidovaní objednávky v našom elektronickom
systéme.
Prevádzkovateľ je oprávnený v
závislosti na charaktere obchodu (množstvo, cena, náklady na prepravu,
vzdialenosť a pod.), požiadať zákazníka o dodatočné autorizovanie - potvrdenie
objednávky. V prípade, že overenie nie je úspešné, prípadne zákazník nereaguje
na emailovú požiadavku prevádzkovateľa do 5 dní od jej zaslania, prevádzkovateľ
považuje takúto objednávku za neplatnú a vykoná jej stornovanie.
Pri každej objednávke zákazník
uvádza meno a priezvisko, fakturačnú adresu, telefónne číslo, e-mail ; fyzická
a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH, názov tovaru, popis tovaru,
počet kusov, dátum vystavenia objednávky, (objednávka prostredníctvom e-shopu
tieto podmienky spĺňa automaticky). Pokiaľ je zásielka doručovaná pre tretiu
osobu, zákazník uvádza aj adresu doručenia, kde uvedie meno a priezvisko
obdarovanej osoby, adresu doručenia a telefonický kontakt.
Tieto údaje budú v zmysle zákona
o ochrane osobných údajov č. 122/2013 Z.z., použité iba v rámci obchodného
vzťahu medzi predávajúcim a zákazníkom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s
výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).
Spôsob platby
Zákazník uhrádza objednávku prevodným príkazom na základe vystavenej zálohovej
faktúry alebo faktúry, vkladom na účet predávajúceho, alebo formou dobierky. Pri
odovzdávaní produktu platí spotrebiteľ cenu za produkt + dopravné a prípadne
cenu dobierky.
Spôsob dopravy si volí zákazník sám cez formulár objednávky v e-shope alebo pri
inom spôsobe komunikácie. Zákazník si môže zvoliť spôsob dopravy, a to:
1.osobný odber PEZINOK
2.kuriérom
3. Slovensko - Nákup nad 50 eur - doprava zadarmo
4. Zahraničie - Nákup nad 150 eur - doprava zadarmo
V každej zásielke doručovanú
zákazníkovi, ktorú preberá kupujúci (objednávateľ) je priložená faktúra -
daňový doklad, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Pokiaľ je balík doručovaný
obdarovanej osobe, faktúra sa neprikladá a zákazník ju obdrží poštou alebo
emailom. Ak doklad chýba, prosíme informuje nás čo najskôr telefonicky
alebo na e-mailovú adresu malokarpatskygazda@gmail.com.
Miesto a spôsob dodania tovaru
Miestom
plnenia zmluvy sa rozumie fakturačná adresa alebo adresa doručenia, ktorá je
uvedená zákazníkom v elektronickej objednávke obchodu. Kupujúci sa zaväzuje
prevziať tovar na adrese uvedenej v objednávke.
Tovar bude dodaný
prevádzkovateľom s využitím služieb tretích subjektov na adresu uvedenú v
objednávke, alebo na základe dohody so zákazníkom.
V prípade, ak si zákazník tovar
neprevezme a tovar sa vráti späť, prevádzkovateľ má právo od kúpnej zmluvy
odstúpiť a od zákazníka požadovať náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru
(poštovné súvisiace so spätným zaslaním tovaru). Opätovné doručenie zásielky je
možné len po vzájomnej dohode.
Predávajúci je oprávnený
požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty a služby, a to
bez ohľadu na to, že vlastníctvo k produktu a služby ešte neprešlo na
kupujúceho.
Predávajúci nezodpovedá za
oneskorenú dodávku tovaru zavinenú doručovateľom (kuriér) alebo nesprávne
udanou adresou doručenia. Prevzatím tovaru prechádza na zákazníka
nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia.
Pri preberaní zásielky je
zákazník povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky.
Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, zákazník je povinný bez
prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou
spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie
na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.
Predávajúci má právo podľa
charakteru objednaných produktov vyzvať zákazníka k osobnej prehliadke a
osobnému odberu produktu (vzťahuje sa hlavne na finančne náročnejší produkt,
alebo náročnejší z hľadiska objemu alebo hmotnosti). V týchto prípadoch bude
zákazník kontaktovaný a bude s ním dohodnutý ďalší postup. Pokiaľ spotrebiteľ
už uhradil kúpnu cenu, bude mu táto čiastka prevedená späť, pokiaľ sa nedohodnú
inak.
Cena za dopravu
Cenu za dopravu je zákazník povinný zaplatiť spolu s cenou
tovaru tak, ako je to uvedené v objednávke. V e-shope sú všetky ceny
tovaru a dopravy konečné. K uvedeným cenám tovaru pripočítavame
nasledovné ceny za dopravu:
Spôsob doručenia |
Spôsob platby |
Poplatok |
Veľkosť balíka |
|
| ||
Osobný odber |
V hotovosti/prevodom |
0 € |
ľubovoľná |
Kuriérom |
Na dobierku - v hotovosti - prevodom |
3,50 € |
do 10 kg |
4,00 € |
do 20 kg | ||
4,50 € a viac |
nad 20 kg |
Osobný odber - bezplatne
Uvádzané ceny sú platné v rámci
Slovenska. Poštovné poplatky do zahraničia sú kalkulované osobitne a budú
oznámené zákazníkovi na uvedený e-mail v objednávke do 24 hodín od
zaslania objednávky k odsúhlaseniu konečnej ceny dopravy.
Iné poplatky ani balné
neúčtujeme. V prípade rozdelenia jednej objednávky na viac zásielok na základe
želania zákazníka môže byť účtované poštovné za každú zásielku samostatne.
Ceny a označenie tovaru
Pri každom
tovare je priamo v konkrétnej ponuke internetového obchodu uvedená celková cena
tovaru v mene EUR. Táto cena je konečná (nie sme platcami DPH), čiže
vrátane všetkých daní a poplatkov okrem nákladov na doručenie. Platí
vždy cena v čase odoslania objednávky, pričom predávajúci je oprávnený
ceny tovaru jednostranne meniť s tým, že na už uzavretú kúpnu
zmluvu nebude mať takáto zmena ceny vplyv.
Akciové ceny sú platné do dátumu
uvedeného v detailoch titulu alebo do vypredania zásob. Akékoľvek dodatočné
zľavy, ktoré sú poskytované nad rámec zliav uvádzaných pri jednotlivých
produktoch na našej internetovej stránke, individuálne zľavy pre zákazníka
alebo zľavy poskytované na základe spolupráce nášho internetového obchodu s
tretími stranami, nie sú vzájomne kombinovateľné.
Predávajúci si vyhradzuje právo
zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje kupujúceho. Kupujúci má právo
pri takto upravených cenách objednávku stornovať.
Stornovanie objednávky
Zákazník má právo stornovať objednávku bez poplatku, a to iba v deň 1.
kontaktovania predávajúceho so spotrebiteľom, t.j v deň, kedy sa overuje
objednávka u zákazníka. Objednávku je možné stornovať výlučne písomnou formou
(e-mailom). Potvrdenie stornovania oznámi predávajúci zákazníkovi tiež výlučne
písomnou formou. Písomná forma sa vyžaduje z dôvodu doložiteľného dokladu
storna pre predávajúceho a zastavenie vybavovania objednávky.
V prípade požiadavky zrušenia
objednávky nie sú zákazníkovi účtované žiadne poplatky spojené s týmto úkonom.
V prípade, že zákazník uhradil objednávku platbou vopred (bankovým prevod,
platba kreditnou kartou a pod.) Predávajúci vráti kupujúcemu už zaplatenú kúpnu
cenu alebo jej časť v lehote 7 pracovných dní spôsobom, akým vopred zaplatenú
úhradu prijal od zákazníka (vrátením - prevodom na bankový účet, na účet
platobnej karty a pod.).
Odstúpenie od zmluvy
Zákazník je
oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 zákona č.
102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku v lehote 14 dní od
prevzatia tovaru. Právo na odstúpenie od zmluvy je
zákazník povinný uplatniť písomnou formou v listinnej podobe alebo
emailom na malokarpatskygazda@gmail.com. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak je
oznámenie o odstúpení od zmluvy odoslané najneskôr v posledný deň lehoty.
Alternatívnom riešení sporov
(ARS)
Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou
o nápravu (e-mailom na malokarpatskygazda@gmail.com), ak nie je spokojný
so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva,
že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť
zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má
právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu
alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z.
ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona
391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona
391/2015 Z.z. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť
aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je
dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm. Alternatívne riešenie sporov môže
využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení
spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti,
zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu
medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej
zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie
sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov
sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže
od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia
sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
Prevádzkovateľ
GoodWill s.r.o., Nálepkova 4, 902 01 Pezinok
Telefón: 0911313747 (denne v čase od 9.00 – 18.00 hod)
email: malokarpatskygazda@gmail.com
Zodpovedná osoba: Jana Krajčovičová
IČO:
47013451
DIČ:
2023781386
IČ DPH: SK2023781386
IBAN: SK6783 3000 0000 2300
926381
BIC (Swift) kód: FIOZSKBAXXX. Sme platcami DPH.
Dozorný orgán: Inšpektorát SOI (Slovenská obchodná
inšpekcia) pre Bratislavský kraj.
Prievozská 32. P.O. Box 5. 820 07 Bratislava 27. E-mail: ba@soi.sk.
Dodacie lehoty
Dodacia
lehota tovaru je min. 2 až 4 pracovné dni od akceptácie objednávky
predávajúcim.